ZOO slip issue #2 - replay: teenage symphonies to god

Η εξηντάρα κασέτα του Νίκου Μποζινάκη και του Άγγελου Μυλωνά. Μια βουτιά στη μοναδικότητα του Phil Spector.

Side A - UPSIDE (29:35)

  1. I Love How You Love Me (Paris Sisters)
  2. He Hit Me [And It Felt Like A Kiss] (Crystals)
  3. Why Do Lovers Break Each Other's Hearts (Bob B. Soxx & The Blue Jeans)
  4. Then He Kissed Me (Crystals)
  5. Be My Baby (Ronettes)
  6. Christmas [Baby Please Come Home] (Darlene Love)
  7. Walking In The Rain (Ronettes)
  8. You've Lost That Lovin' Feelin' (Righteous Brothers)
  9. I Wish I Never Saw The Sunshine (Ronettes)
  10. River Deep, Mountain High (Ike & Tina Turner)
Side B - DOWNSIDE (29:15)
  1. Black Pearl (Sonny Charles & The Checkmates, Ltd.)
  2. Instant Karma (John Lennon)
  3. A Woman's Story (Cher)
  4. Born To Be With You (Dion)
  5. Lord If You're A Woman (Darlene Love)
  6. Don't Go Home With Your Hard On (Leonard Cohen)
  7. Baby I Love You (Ramones)

7 comments:

Άντζελα said...

γεια σου φιλε


με μεγαλη χαρα ειδα αυτο το μπλογκ το οποιο ειναι αφιερωμενο στο μοναδικο περιοδικο που αγαπησα , o zoo.

εχω πολλα τευχη του και τα κραταω σαν μια πολυ καλη μουσικη εγκυκλοπαιδεια που ανατρεχω εκει συνεχως και ψαχνω για καποια παλια τευχη που μου λειπουν.

αυτο που λειπει απο το μπλογκ και ειναι σημαντικο ειναι οι ημερομηνιες των αναρτησεων - δεν γνωριζω αν ειναι καινουργιο το μπογκ η οχι.

γραφω με την ευκαιρια τουτη και μια αγγελια

οποιος ενδιαφερεται να πουλησει τευχη του zoo, οποιαδηποτε χρονικη στιγμη,ας επικοινωνησει μεσω του mail που θα βρει στο προφιλ μου μεσω του blog μου.

Anonymous said...

γεια χαρα
ελειπε ενα τετοιο μπλογκ
πολλα ατομα συζητουν για αυτο το περιοδικό
ηταν ιστορία
Ο πετρουλάκης προσφατα αναφερθηκε σε αυτο σε Κυριακατικο ενθετο

Anonymous said...

Γεια!

Με συγκινηση βλέπω σελίδα αφιερωμένη στο περιοδικό-εγκυκλοπαίδεια που --εμένα προσωπικά-- με δίδαξε πολλά...

Μία ερώτηση θα ήθελα να κάνω: Επειδή βρίσκομαι στο εξωτερικό και όλοι οι δίσκοι, cd, περιοδικά κλπ. είναι σε κούτες στην Ελλάδα, μήπως θα μπορούσατε να μου πείτε στο cd του 3ου τεύχους(νομίζω) με το ασπρο-μπλε εξώφυλλο και τις διασκευες σε stones, ποιος διασκευάζει το Out Of Time? Έχω σπάσει το κεφάλι μου, αλλάα δυνατώ να το θυμηθώ.. (και είμαι σχεδόν βέβαιος πως δεν είναι ο Φάρλοου!).

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και καλή συνέχεια με το μπλογκ!

Νίκος

Anonymous said...

Το περιοδικό αυτό έλειπε από την Ελλάδα και αποτελεί "μνημείο" μουσικής δημοσιογραφίας!! Και πώς θα μπορούσε άλλωστε να μην είναι τέτοιο, όταν εκεί έγραφαν μουσικογραφιάδες σαν τον Ζήλο, τον Κοντογούρη, τον Λαδικό, τον (φοβερό και τρομερό ντράμερ) Περδίκη -σημαντικό: επιτέλους κάποιος που έχει παίξει ρόκ, δικαιούται και να γράφει για τέτοια μουσική- και όλα αυτά φυσικά κάτω από την μοναδική μαεστρία του Πετρουλάκη, ο οποίος αμέσως είχε ξεχωρίσει, από την εποχή που έγραφε στο Ποπ & Ροκ!! Εχω μαζέψει τα πάντα από το περιοδικό αυτό και προσφέρομαι σε όποιον λείπουν άρθρα σι-ντι κλπ., να του τα στείλω, με την ελπίδα ότι κάποιος, κάπου, κάποτε, θα αναβιώσει ένα παρόμοιο περιοδικό, είτε σε έντυπη, είτε -όπως δυστυχώς συνηθίζεται στις μέρες μας- σε ηλεκτρονική μορφή!!

Απάντηση στον:
Νίκος
June 8, 2010 1:34 PM
ποιος διασκευάζει το Out Of Time?

Οι Birds και μπράβο τους που είναι και Έλληνες!!

Ευχαριστώ
Γιώργος - Θήβα.

DaisyCrazy said...

τι καλή ιδέα να φτιάξεις αυτό το μπλογκ! αγαπούσα πολύ αυτό το περιοδικάκι και το έπερνα συχνά. ποτέ δεν κατάλαβα γιατί σταμάτησε να κυκλοφορεί.

τα cd που έδινε ήταν μικρά διαμάντια. δυστυχώς δεν κράτησα τα τεύχη του όταν μετακόμισα αλλά ευτυχώς έχω κάποια cd.

καλημέρα

Anonymous said...

γεια χαρα . κι εγω το αγοραζα το zoo ... to cdaki του hendrix υπαρχει εδω
http://www.gemm.com/item/JIMI%2520HENDRIX/JAMMING%2520WITH%2520JIMI%2520HENDRIX/GML1847263322/

Anonymous said...

http://www.gemm.com/c/search.pl?field=TITLE&wild=Jamming+with+Jimi+Hendrix&Go%21.x=16&Go%21.y=18&Go%21=Search